چکیده :

برندها، از جمله با ارزش ترين دارايي هاي يك شركت محسوب مي شوند كه باعث افزوده شدن ارزش نهايي محصول مي گردند و در حال نفوذ به زندگي شخصي افراد هستند و ممكن است ارزش ها، اعتقادات، سياست ها و حتي خود آنان را تحت تأثير قرار دهند. سطح بالاي وفاداري مشتريان به برند، باعث ايجاد يك سري مزيت هاي رقابتي براي شركت ها می گردد و تأثير مثبتی بر افزايش درآمد و كاهش هزينه هاي بازاريابي آن ها دارد. در این مقاله ضمن تشریح مفهوم وفاداری برند، ابعاد و نحوه اندازه گیری آن نیز مورد بحث قرار می گیرد.

کلید واژگان :

وفاداری، وفاداری برند، ابعاد وفاداری برند.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک