چکیده :

رشد روز افزون بخش خدمات و تأثیر گذاری آن بر اقتصاد کشورها، باعث شده که نگاه ها و توجهات، بشکلی جدی به سمت صنایع خدماتی جلب شود.اما دستیابی به اهداف کلان سازمانهای خدماتی، تنها با ترسیم چشم انداز و استراتژی های مناسب، به همراه هدایت صحیح منابع مالی و انسانی امکان پذیر است.از اینرو بهره گیری از برنامه ریزی خدمات، بعنوان ابزاری تأثیرگذار در حمایت و پشتیبانی از سیاست ها و خط مشی های سازمان های خدماتی، امری اجتناب ناپذیر است.با این تفسیر، در این مقاله ضمن بررسی مفهوم چرخه برنامه ریزی خدمات، به تشریح عناصر و استراتژی های موجود در آن پرداخته می شود.

کلید واژگان :

چرخه برنامه ریزی خدمات، استراتژی رشد، استراتژی ارتباطی، استراتژی فرآیند.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک