چکیده :

امروزه کیفیت خدمات، در کسب وکارهای تجاری اهمیت زیادی پیدا کرده است.چرا که ارائه خدمات با کیفیت برتر، به احتمال فراوان رضایت مشتریان را افزایش خواهد داد. با این وجود ممکن است در فرآیند تحویل خدمات نارسایی ها، خطاها، اشتباهات و نارضایتی هایی رخ دهد. وقوع نارسایی خدماتی می تواند رضایت مشتری را از بین ببرد و او را نسبت به شرکت بدبین سازد. چنانچه شرکت ها به مشکل نارسایی یا شکست خدمات توجه کافی مبذول ندارند، ممکن است با ورشکستگی مواجه شوند.از این رو تأکید و تمرکز روی احیاء خدمات، برای رفع این مشکل و بمنظور موفقیت سازمان ها، ضروری است.

کلید واژگان :

نارسایی خدمات، احیاء خدمات، کیفیت خدمات.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک