چکیده :

تفکر فرایندی ذهنی است که برای عملی نمودن مطلوب و بهینه برنامه¬های استراتژیک خاص و باهدفی معین در یک سازمان تفکر محور صورت می¬گیرد. از طرفی، ارتباط متقابل فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکردها و نظریه‌های جديد يادگيري یکی از بنيان¬هاي تغيير و بازنگری نظام‌های آموزشي در محيط جديد جهاني و عصر اطلاعات و تحولات سازمانی است. بنابراین نظام یادگیری، کارکنان را در جهت تفکر درباره ارزش¬های سازمان سوق می¬دهد و همین امر موجب تحول آن سازمان می‌گردد. در این راستا مقاله حاضر بر آن است تا ضمن بیان اهمیت و ضرورت نظام یادگیری در ایفای نقش تفکر ارزشی در تحول سازمان¬های رسانه¬ای، به بیان مختصر نقش این نظام در یک سازمان رسانه¬ای خلاق در قرن بیست و یکم پرداخته، سپس به کمک چهارچوب پیاده¬سازی تفکر ارزشی در سازمان¬های رسانه¬ای، نظام آموزشی را به‌عنوان یک عامل حیاتی در موفقیت و بهــسازی یک سازمان تبیین نماید. در پایان هم نیز راهکارهای به‌منظور غلـــبه بر موانع موجود بر سر راه ایجاد تحولات و نوآوری‌های سازمانی ارائه می¬گردد.

کلید واژگان :

نظام یادگیری، تفکر ارزشی، تحول، سازمان¬های رسانه¬ای، تفکر محور



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک