چکیده :

در سال‌های اخیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در فضای مجازی، تأثیر و تغییرات مهمی بر زندگی اقتصادی و اجتماعی افراد داشته¬اند. اینترنت از این جریان مستثنا نیست، اینترنت فرصت‌های زیادی مانند برقراری تعامل و سفارشی‌سازی فراهم می‌آورد و مشتریان و سازمان‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. نباید این واقعیت‌ که سازمان‌ها تنها منبع اطلاعات نیستند، را نادیده گرفت. اینترنت حجم عظیمی از اطلاعات و ارتباطات و امکان تعامل افراد با یکدیگر را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌آورد. هدف اصلی این مقاله، یافتن پاسخ این سؤال است: چگونه می‌توانیم اینترنت را با فعالیت‌های ارتباطی یک سازمان از طریق یک بازاریابی موفق ترکیب کنیم به‌طوری‌که هم نیروزایی به‌خصوص در صنعت نشر ایران محقق گردد؟‌

کلید واژگان :

اینترنت، صنعت نشر، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، هم نیروزایی.



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک