چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
در سالهای اخیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در فضای مجازی، تأثیر و تغییرات مهمی بر زندگی اقتصادی و اجتماعی افراد داشته¬اند. اینترنت از این جریان مستثنا نیست، اینترنت فرصتهای زیادی مانند برقراری تعامل و سفارشیسازی فراهم میآورد و مشتریان و سازمانها میتوانند از آن استفاده کنند. نباید این واقعیت که سازمانها تنها منبع اطلاعات نیستند، را نادیده گرفت. اینترنت حجم عظیمی از اطلاعات و ارتباطات و امکان تعامل افراد با یکدیگر را برای مصرفکنندگان فراهم میآورد. هدف اصلی این مقاله، یافتن پاسخ این سؤال است: چگونه میتوانیم اینترنت را با فعالیتهای ارتباطی یک سازمان از طریق یک بازاریابی موفق ترکیب کنیم بهطوریکه هم نیروزایی بهخصوص در صنعت نشر ایران محقق گردد؟
کلید واژگان :اینترنت، صنعت نشر، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، هم نیروزایی.
ارزش ریالی : 150000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 4145958277885229
- سال انتشار : 1393
- نوع مقاله : سایر
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : فصلنامه تحلیلی پژوهشی کتاب مهر، سال پنجم، شماره سیزدهم، تابستان 1393، صفحه 54. (نمایه شده در پرتال جامع علوم انسانی و پایگاه مجل
- برگزار کنندگان :
- ISSN :
- تاریخ ثبت : 1395/01/14 12:09:38
- ثبت کننده : مریم حق شناس
- تعداد بازدید : 315
- تعداد فروش : 0