چکیده :

قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با کامپیوتر بستگی دارد.نگرش ها و باورهای مصرف کنندگان در مورد امنیت فروشگاه های اینترنتی عامل مهمی در خرید به صورت آنلاین است و موفقیت در خرید اینترنتی با توانایی برای سازگار کردن اطلاعات برای ارضای نیاز مشتریان ارتباط دارد.یافته ها نشان می دهد که رفتار مشتریان برای خرید اینترنتی بی ثبات است چرا که بستگی به تجربه کسب شده از خرید های گذشته دارد.

کلید واژگان :

تجارت الکترونیک، خرید اینترنتی، فروشگاه اینترنتی، امنیت، اطلاعات، وب سایت،



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک