چکیده :

بیمه را اصطلاحا صنعت می نامند و صنعت را در اصطلاح به معنی به کارگیری مواد اولیه و تبدیل انها به اشیا دیگر برای کسب در آمد و ثروت است. با توجه به تعریف فوق چنین استنباط می شود که بیمه در تثبیت سرمایه ها و جایگزین کردن اموال و اشیایی که دست خوش آسیب دیدگی یا تلف می شوند نقش اساسی دارد. از این حیث بیمه های اشخاص یک جنبه تمام شخصی دارند. بدین معنا که بیمه عمر در صورت حیات، بیمه حوادث بدنی و بیمه بیماریها بطور اساسی در مقابل بیمه های خسارتی قرار می گیرند. به سخن دیگر ، بیمه های اشخاص ب خلاف بیمه های خسارتی پیرو اصل غرامت نیست. در فروش بیمه نامه های عمر امر بازاریابی مهمترین اصول شناخته شده است. به همین دلیل محقق در این پژوهش به بررسی استراتژی آمیخته بازاریابی بر فروش خدمات بیمه عمر می پردازد.

کلید واژگان :

بیمه عمر. استراتژی بازاریابی. فروش. مصرف کننده. خدمات



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک