رسانه يا رسانههاي ارتباط جمعي، به معناي وسيع کلمه، شامل وسايل ارتباطي است که در سطحي گسترده به انتشار اطلاعات، اخبار، عقايد و نظريات گوناگون ميپردازد. رسانههاي گروهي در جامعه مدرن نقشي بنيادي برعهده گرفتهاند. چنین است که رسانه ها به عنوان عامل جمعی کردن روابط انسانها و نیز به مثابه منبع قدرت و دلایلی از این قبیل، اغلب مورد توجه برنامهریزان و سیاستگذاران قرار می گیرند و لذا همواره ابعاد مختلف این ابزار نوین نیازمند مطالعه و بررسی است. کتاب حاضر با تاکید بر اینکه چگونه نیروهای اجتماعی بر رسانه ها تاثیر می گذارند و چگونه رسانه ها به طور بالقوه جامعه را تحت تاثیر قرار میدهند، تدوین یافته است. این اثر با مروری بر نظریات و مدلهای مبتنی بر مفهوم بهرهمندی مخاطبان از رسانهها، به شکلی دقیق مباحث مربوطه را مورد بحث قرار میدهد
کلید واژگان :رسانههای گروهی، مخاطبان، جامعه
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک