چکیده :

در حال حاضر استفاده از اینترنت در امور تجاری کوچک در کشورهای مختلف رو به افزایش است. کارآفرینان در انجام فعالیت های تجاری خود نظیر شناخت مشتریان، تبلیغ، فروش، پست و ارسال و... می توانند از فناوری های جدید ارتباطی استفاده فراون ببرند. استفاده از اینترنت ضمن اینکه بسیاری از هزینه های آنان را کاهش می دهد و امکان معرفی و عرضه فعالیت ها و تولیدات آنان را در ابعاد وسیع میسر می نماید، دارای جاذبه و کارآمدی بالا است. در اين مقاله ابتدا مقدمه اي از موضوع ارائه و سپس تعريف فناوري اطلاعات و ارتباطات، سازمان الکترونیکی چیست؟، فناوري اطلاعات و ارتباطات و كارآفريني، فناوری اطلاعات به عنوان یک نوآوری، فناوری اطلاعات و نقش آن در اشتغال نيروي انساني، دانشگاه و فناوری اطلاعات، نيروي انساني دانش محور و فناوری اطلاعات و در نهایت به جمع بندي و نتيجه گيري پرداخته شده است.

کلید واژگان :

فناوري، ارتباطات، اطلاعات، کارآفرینی.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک