چکیده :

این پژوهش به بررسی نقش میانجی ارزش درک شده در رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتری در بین مشتریان بیمه ایران در شهر رشت می پردازد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی , به لحاظ روش توصیفی و پیمایشی می باشد. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده است.. تعداد 054 پرسشنامه در بین مشتریان توزیع گردید. و 893 پرسشنامه معتبر و قابل استفاده مورد بررسی قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل از نرم افزار SPSS 22 و روش مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Smart PLS2 استفاده شده است. یافته ها ارتباط مستقیم کیفیت خدمات بر رضایت مشتری و ارزش درک شده را تایید کرده و همچنین متغیر ارزش درک شده نقش میانجی جزئی بین کیفیت خدمات و رضایت مشتری در بین مشتریان بیمه ایران در شهر رشت را دارد.

کلید واژگان :

ارزش درک شده , رضایت مشتری , کیفیت خدمات , بیمه ایران



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک