چکیده :

چکیده: با تشدید رقابت در تجارت و تغییرات سریع فناورانه و نیز افزایش قدرت و حق انتخاب مشتریان ، موفقیت از آن شرکتهایی خواهد بود که قادر باشند به نحو شایسته تری انتظارات وارزش های مورد نظرمشتریان را درک و شناسایی کرده و به نحو مطلوب به آنها پاسخ دهند .یکی از این ارزش ترین داراییهای هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکتهایی که از نظرارزش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی میتوانند درمیان دیگر شرکتها درصنعت مربوط به خودشان، سودآورترتلقی گردند. ارزش ویژه برند هر سازمان بازتابی از رعایت مسئولیت اجتماعی توسط آن هاست. در این پژوهش، به بررسی رابطه بین افشای مسئولیت اجتماعی و سهم بازار در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته شده است. نتایج این پژوهش نشان می¬دهد بین افشای مسئولیت اجتماعی شرکت و سهم بازار رابطه معناداری وجود ندارد.

کلید واژگان :

بورس، مسئولیت اجتماعی ، سهم بازار



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک