چکیده :

این مقاله در نظر دارد با ارائه مبانی نظری موجود در حوزه ایجاد نشان تجاری، ابزار جدیدی را برای مدیریت دوباره نشان تجاری فراهم آورد. نتایج ارائه شده در این مقاله بر رابطه بالقوه بین مالکیت سهام و وفاداری به نشان تجاری تمرکز داشته و چارچوب جدیدی را خارج از حوزه بازاریابی و از راه سهامداران شرکت شرکت فراهم می آورد، که طی آن بنگاه را قادر به ایجاد وفاداری نسبت به نشان تجاری خود و جلب توجه مشتریان و ایجاد اطمینان نسبت به نشان تجاری شان می سازد.

کلید واژگان :

نشان تجاری، وفاداری، سهامدار.



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک