چکیده :

هدف این مقاله بررسی عوامل موثر در تبلیغات اینترنتی در رفتار خرید مشتریان در محصولات گوشی تلفن همراه است. در تدوین مقاله حاضر از روش توصیفی کتابخانه ای استفاده شده است. تبلیغات اینترنتی عبارتند از ارائه ترفیع ایده ها به وسیله ی یک قبولی معین در ازای پول. در این مقاله یک مدل مفهومی در فرایند خرید در محصولات گوشی تلفن همراه پرداخته است. ادبیات نظری این پژوهش از قسمت مبانی نظری و تحقیقات داخلی و خارجی استفاده شده است. در این مقاله هدف این است که فرایند خرید محصولات گوشی همراه با استفاده از تبلیغات اینترنتی را بررسی کند.

کلید واژگان :

اینترنت، تبلیغات اینترنتی موبایل، رفتار خرید



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک