چکیده :

هدف اصلی از این مقاله، بررسی تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر کیفیت ادراک شده ی مشتریان می باشد. این پژوهش، توصیفی_ پیمایشی است، زیرابه بیان موضوع تحقیق و تشریح آن از طریق داده های توصیفی می پردازد و با استفاده از پرسش نامه محقق ساخته با 82 سؤال به بررسی این رابطه می پردازد. برای تعیین پایائی پرسش نامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است؛ که عدد 19 % به دست آمده است. جامعه آماری این پژوهش را ارباب رجوعان بانک کشاورزی، تشکیل می دهد. ازآنجاکه جامعه آماری نامحدود است، حجم نمونه ی محاسبه شده با فرمول کوکران، شامل 423 نفر می شود. برای تجزیه وتحلیل داده های جمع آوری شده در این پژوهش از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون در نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است که ابعاد سرمایه فکری تأثیر مستقیم و شدیدی بر کیفیت ادراک شده مشتریان از خدمات بانک کشاورزی اصفهان، دارند.

کلید واژگان :

سرمایه فکری، سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، سرمایه رابطه ای، کیفیت ادراک شده خدمات برند.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک