در سال های اخیر توجه مردم شناسان بیش از گذشته به پدیده رسانه ها و دنیای آنها جلب شده است، از این رو، بررسی آن می تواند از مرحله مردم شناسی تا مردم نگاری رسانه، رادیو، با مطالعات میدانی امکان پذیر شود. تحقیق حاضر نیز به حوزه مطالعات رسانه ای و به طور خاص، به بررسی مردم نگارانه آیین های تهیه در رادیو تهران می پردازد که تداوم هویت فرهنگی ایرانی است که می تواند به نظریه پردازی بومی درباره سازمان رسانه ای رادیو، از طریق دستمایه قراردادن یک گروه اجتماعی(تهیه کننده ها)، رند، برای تفسیر یک پدیده فرهنگ سازمانی، به شناسنامه فرهنگی ایران دست یابد. در این خصوص سعی شده است که گردآوری آیین های تهیه کننده های رادیویی از طریق مطالعه کیفی، مردم نگارانه، تهیه کنندگان و عوامل برنامه ساز انجام و آیین های مدنظر مکتوب و جمع آوری شود.
کلید واژگان :رادیو تهران ، تهیه کننده ، آیین ، رند ، نظریه بومی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک