چکیده :

سازمان ها امروزه در محیطی کاملا رقابتی که همراه با تحولات شگفت انگیزی است باید اداره شوند. شرکتهای ارایه دهنده کالا و خدمات گردشگری استان زنجان برای استفاده درست از رویکرد مشتری گرایی و داشتن ارتباط بلندمدت با گردشگران استان باید تخصص نیروی فروش خود را به طور مستمر بهبود بخشند و ادراک مناسبی از اهداف و استراتژی ها در آن ها به وجود آورند. در صورت عدم استفاده از این روش، کارایی فروش کالا و خدمات گردشگری به صورت چشمگیری کاهش یافته و در بلندمدت ممکن است گردشگران استان زنجان از دست بروند. یکی از راه های افزایش مهارت ارایه کالا و خدمات گردشگری، استفاده از استراتژی مهندسی فروش می باشد که از جمله مفاهیم جدیدی است که در دهه های اخیر درعرصه بازاریابی نوین مطرح گشته است. مهندسی فروش با تشریح روشهای به کارگیری منابع بازاریابی نوین و رسیدن به اهداف بازاریابی کمک بزرگی در جهت بهبود عملکرد شرکت ها می کند.

کلید واژگان :

بازاریابی نوین، مهندسی خدمات گردشگری، گردشگری ، زنجان



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک