چکیده :

بازاریابی دیجیتال روش فروش محصولات شرکت‌ها را تغییر می‌دهد. مدیران شرکت‌های B2B به دنبال پاسخ نحوه استفاده از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای افزایش موفقیت درفروش خود هستند. در مورد مناسب‌ترین تکنیک‌های تبلیغاتی آنلاین با توجه به بخش B2B تحقیقات کمی انجام‌شده است ، بنابراین این پایان نامه باید دیدگاه دیگری در مورد موضوع ارایه دهد.بخش نظری باهدف درک بازاریابی دیجیتال ، موفقیت در فروش و مشخصات B2B است. بخش دوم به سوالات تحقیق زیر متمرکز است: (1) چگونه استفاده از استراتژی‌های بازاریابی آنلاین بر موفقیت شرکت‌های B2B تاثیر می‌گذارد؟ (2) اهداف اصلی که شرکت‌ها برای دستیابی به موفقیت باید تلاش کنند چیست؟ (3) چه استراتژی‌های کلیدی بازاریابی آنلاین برای دستیابی به اهدافی وجود دارد که منجر به موفقیت می‌شوند؟ (4) چگونه استفاده مناسب از بازاریابی آنلاین می‌تواند موفقیت شرکت‌های B2B را تضمین کند؟ترکیبی از رویکرد اکتشافی و کیفی استفاده شد. روش پرداختن به سوالات تحقیق از توضیح مفاهیم کلیدی ، مرور ادبیات مربوطه و به دست آوردن داده‌های مصاحبه تجربی متفاوت بود.این تحلیل بر اساس مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته با تصمیم‌گیرندگان آژانس بازاریابی ، متخصصان بازاریابی ، استراتژیست های بازاریابی B2B و مدیران ارشد فروش در منطقه جغرافیایی اسلوونی و اتریش است.سهم اصلی این پایان نامه را می‌توان با حقایق زیر جمع بندی کرد: (1) اکثرا کاملا موافقند که بازاریابی دیجیتال بر موفقیت شرکت‌های B2B تاثیر مثبت می‌گذارد ، (2) ارجاع و بازاریابی محتوا بر درآمد شرکت‌های B2B تاثیر مثبت می‌گذارد ، (3) درآمد تولید و ارزش مشتری مهم‌ترین اهداف شرکت است ، (4) وب‌سایت شرکتی خوب ، رسانه‌های اجتماعی و سیو بسیار مهم است ، (5) بیشترین سهم بودجه به تبلیغات دیجیتال اختصاص می‌یابد ، (6) وب سایت‌ها مهم‌ترین عامل فروش و (7) بازاریابی محتوا یکی از اولویت‌های اصلی است. در این مقاله سعی بر بررسی بازاریابی دیجیتال و استراتژی های آن در ایران است که بصورت تحقیقات کتابخانه ای و اینترنتی و مصاحبه با شرکت های استارآپی فعال در این حوزه مورده مالعه قرار گرفته است.

کلید واژگان :

بازاریابی ، بازاریابی دیجیتال ، شاخه های بازاریابی دیجیتال ، استراتژی بازاریابی دیجیتال



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک