چکیده :

مراکز رشد، محیط های حفاظت شده ای هستند که شرکت های کوچک از طریق آن ها می توانند به منابع دست پیدا کنند، دانش را به اشتراک بگذارند و شبکه های همکاری با سایر کارآفرینان ایجاد کنند. دانشگاه كارآفرين جدا از افراد، شركت ها را نيز مورد پذيرش و حمايت قرار مي دهد و سپس فارغ التحصيل مي كند. اين همان واقعيت جاري در مركز رشد است. تجاری سازی تحقیقات فرآیندی است که دانش تولید شده در دانشگاه ها و سازمان های تحقیقاتی را به محصولات قابل عرضه در بازار تبدیل می کند که مستلزم همکاری و تعامل جدی مراکز آموزش عالی و سازمان های تحقیقاتی وابسته به دولت، شرکت های صنعتی، سازمان های مالی و سرمایه گذاری، کارآفرینان و افراد علمی می باشد.

کلید واژگان :

مرکز رشد، تجاری سازی، دانش، تکنولوژی، دانشگاه



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک