چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
مراکز رشد، محیط های حفاظت شده ای هستند که شرکت های کوچک از طریق آن ها می توانند به منابع دست پیدا کنند، دانش را به اشتراک بگذارند و شبکه های همکاری با سایر کارآفرینان ایجاد کنند. دانشگاه كارآفرين جدا از افراد، شركت ها را نيز مورد پذيرش و حمايت قرار مي دهد و سپس فارغ التحصيل مي كند. اين همان واقعيت جاري در مركز رشد است. تجاری سازی تحقیقات فرآیندی است که دانش تولید شده در دانشگاه ها و سازمان های تحقیقاتی را به محصولات قابل عرضه در بازار تبدیل می کند که مستلزم همکاری و تعامل جدی مراکز آموزش عالی و سازمان های تحقیقاتی وابسته به دولت، شرکت های صنعتی، سازمان های مالی و سرمایه گذاری، کارآفرینان و افراد علمی می باشد.
کلید واژگان :مرکز رشد، تجاری سازی، دانش، تکنولوژی، دانشگاه
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6142304198745584
- سال انتشار : 1391
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : كنفرانس ملي كارآفريني و مديريت كسب و كارهای دانش بنیان
- برگزار کنندگان : دانشگاه مازندران، شرکت پژوهشی طرود شمال
- تاریخ ثبت : 1393/11/15 12:56:27
- ثبت کننده : حسنعلی آقاجانی
- تعداد بازدید : 347
- تعداد فروش : 0