چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
در اين تحقيق تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی بر وفاداري مشتريان زیر در بانک های سینا استان اصفهان مورد پژوهش قرارا داده شده است. روش انجام تحقیق حاضر به صورت توصیفی- همبستگی بوده است و آزمون فرضیات با روش رگرسیون و نرمافزار SPSS نسخه 16 صورت گرفته است. نتایج تحقیق در دوبخش آمار توصیفی که اعضای نمونه آماری را بر حسب میزان سن ، جنسیت و سطح تحصیلات به تفصیل ذکر کرد و آمار استنباطی ارائه گردید که در این بخش نتایج تحقیق با استفاده از آزمون رگرسیون نشان دادند که رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف آن تاثیر معنی داری بر وفاداری مشتریان و در آخر بر اساس نتایج آزمون های آماری مذکور پیشهاداتی به بانک سینا استان اصفهان ارائه گردید.
کلید واژگان :رفتار شهروندی سازمانی، وفاداری مشتریان، جوانمردی، اخلاق مدنی، نوع دوستی، وجدان
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک