چکیده :

در اين تحقيق تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی بر وفاداري مشتريان زیر در بانک های سینا استان اصفهان مورد پژوهش قرارا داده شده است. روش انجام تحقیق حاضر به صورت توصیفی- همبستگی بوده است و آزمون فرضیات با روش رگرسیون و نرم‌افزار SPSS نسخه 16 صورت گرفته است. نتایج تحقیق در دوبخش آمار توصیفی که اعضای نمونه آماری را بر حسب میزان سن ، جنسیت و سطح تحصیلات به تفصیل ذکر کرد و آمار استنباطی ارائه گردید که در این بخش نتایج تحقیق با استفاده از آزمون رگرسیون نشان دادند که رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف آن تاثیر معنی داری بر وفاداری مشتریان و در آخر بر اساس نتایج آزمون های آماری مذکور پیشهاداتی به بانک سینا استان اصفهان ارائه گردید.

کلید واژگان :

رفتار شهروندی سازمانی، وفاداری مشتریان، جوانمردی، اخلاق مدنی، نوع دوستی، وجدان



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک