چکیده :

اكنون راهبردهای نوین و کارآمد برای كاركردهای مطلوب و دستیابی به اهداف مورد استفاده مديريت حمل و نقل قرار می گیرد. یکی از این راهبردها یا راه کارها، ایجاد تجارت الکترونیكي در صنعت حمل و نقل به منظور هدایت كاركردهاي آنست. اين كاركرد از طریق بهبود موقعيت حمل و نقل و همسویی بین اهداف می کوشد تا از طریق و ايجاد تجارت الکترونیكي و حذف عملکردهاي نامطلوب، بهره وری را افزایش دهد. بنابراين تجارت الکترونیكي می تواند با توانمند سازي مديريت حمل و نقل در راستای ارتقای افزایش توانايي هاي آن گام بردارد. بنابراين رشد روز افزون تجارت الكترونيكي سبب فرصت ها و چالش هايي مي شود که استفاده از آن به عنوان یکی از راهكارهاي اصلی فعالیت اقتصادی حمل و نقل مطرح شده كه نهايتا به یک عامل اساسی در افزایش توانمندي مديريت حمل و نقل تبدیل مي شود

کلید واژگان :

حمل و نقل، تجارت الکترونیكي، چالش ها، راهكارها



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک