چکیده :

اقتصاد دانش بنيان اقتصاد نويني است كه در آن توليد، توزيع و استفاده از دانش، منبع اصلي رشد و ايجاد ثروت است. موتور محرك اقتصاد دانش بنيان نيز شركت هاي دانش بنيان هستند به طوريكه در عصر حاضر، پايدارترين رشد اقتصادي در جهان مربوط به اقتصادهاي دانايي محور است و در اين بين موتور محرك اين اقتصادها شركت هاي كوچك دانش بنيان هستند. در اين مقاله ضمن پرداختن به فرصت هاي نوين كسب و كارهاي دانش بنيان، به فرايند بازاريابي متاثر از اين فرصت اشاره و نتيجه گيري شده است كه در شرايط فعلي كشور، اتكاء به شيوه هاي نوين كسب و كار و توجه به فرصت هاي موجود در اين بخش، موقعيت موثر بازاريابي براي توليدات و خدمات داخلي را در پي داشته و مي تواند راهگشايي براي توسعه مديريت و رشد پايدار اقتصادي باشد.

کلید واژگان :

كسب و كار دانش بنيان، شركت هاي كوچك و متوسط، رشد پايدار، موقعيت هاي بازاريابي



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک