چکیده :

در این مقاله یک مدل مفهومی درمورد فرایند خرید در کالا و خدمات مصرفی پرداخته است. ادبیات نظری این پژوهش از دو قسمت مبانی نظری و تحقیقات داخلی و خارجی پژوهش تقسیم شده است.. قابل توجه است که در عوامل موثر بر تبلیغات اینترنتی و رفتار مشتریان اعتماد و پس از آن رضایت با ضریب اهمیت هیجده صدم و شانزده صدم بیشترین اهمیت را دارا می باشند. به طور دقیق¬تر در بین شاخص فرعی اعتماد یعنی اطمینان نسبت به خرید، امنیت، راحتی و اعتقاد دارای ضریب اهمیت سی و سه صدم می باشند و هم چنین عوامل فرعی رضایت یعنی جلب توجه مشتری و سازگار شدن دارای ضریب اهمیت بیشتری می باشد. در این مدل اعتماد، نگرش، وفاداری و رضایت هم بر تبلیغات اینترنتی وخرید اینترنتی تاثیر گذار است. خرید اینترنتی هم بر تبلیغات اینترنتی تاثیر می گذارد و در آخر خرید اینترنتی و تبلیغات اینترنتی بر رفتار مشتریان اثر می گذارد.

کلید واژگان :

تبلیغات اینترنتی، خرید اینترنتی، اعتماد، رضایت، وفاداری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک