چکیده :

هدف این مقاله ارائه یک مدل مفهومی برای تبیین فرایند تصمیم خرید مشتریان براساس وفاداری¬ و نگرش مشریان لوازم خانگی شهر شیراز است. روش تحقيق مورد استفاده در اين مقاله توصيفي و پيماشي مي باشد تکنیک مورد استفاده در این پژوهش استفاده از spss و مدل معادلات ساختاری می باشد. جامعه آماري اين تحقيق را بیشتر مشتریانی که لوازم خانگی استفاده می¬کنندتشکیل شده است. در اين مقاله از روش نمونه گيري تصادفی ساده استفاده شد و حجم نمونه ٣٨٤ نفر تعيين شده است. مهمترين يافته اين تحقيق مطلوب بودن فرایند خرید مشتریان براساس وفاداری و نگرش است.در این مقاله به متغیر وفاداری، نگرش به تبلیغات اینترنتی پرداخته شده است و تاثیر تبلیغات اینترنتی در رفتار خرید مشتریان مورد بررسی قرار می گیرد. و سه فرضیه زیر مورد بررسی قرار گرفته شده است که در این مقاله با توجه به آزمون های آماری که انجام شد، فرضیه های تحقیق مورد تائید قرار گرفته است.

کلید واژگان :

تبلیغات اینترنتی، خرید اینترنتی، اعتماد، رضایت، وفاداری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک