چکیده :

باعنایت به اینکه درمدارس هوشمند رايانه باعث تغییر دربرنامه های درسی شده وعلاوه برتاثیر درنحوه تدریس ، نحوه ارزشیابی این مدارس رانیز متاثر می گرداند، دراین تحقیق که ازلحاظ روش ، ازنوع پیمایشی می باشد ، تعیین وضعیت ارزشیابی درنظام یادگیری الکترونیکی درمدارس هوشمند شهراصفهان درسال تحصیلی 91-92 مورد بررسی قرارگرفته است. درتحقیق حاضر روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای بوده و ازفرمول کوکران برای تعیین حجم نمونه و ازپرسشنامه محقق ساخته برای گردآوری داده ها استفاده شده است.بااستفاده از روش آلفای کرونباخ ، ضریب پایایی این تحقیق 992/0 بدست آمده و داده ها در دوسطح توصیفی واستنباطی تحلیل شده اند.این تحقیق برروی 400 نفر از معلمان مدارس هوشمندشهراصفهان صورت گرفته ودرنهایت یافته ها حاکی ازاین است که ایشان ازتمام روشهای ارزشیابی ازیادگیری الکترونیکی درسطوح ورودی ، مستمر وپایانی استفاده می کنند ، با این نکته که ارزشیابی ورودی کمتر ازمستمر وپایانی و ارزشیابی مستمر بیشتر از ورودی وپایانی مورد استفاده قرار می گیرد.

کلید واژگان :

مدارس هوشمند شهر اصفهان ، ارزشیابی ، یادگیری الکترونیکی.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک