هدف: پژوهش حاضر بررسی مدیریت کلاسهای چند پایه و ارایه راهحلهای آن بود. روش: در این پژوهش از روش توصیفی(مروری- کتابخانهای) استفاده شده است. یافته ها و نتیجهگیری: یافتهها نشان دادند که به منظور برقراري و اجرای آموزش عادلانه شايسته است كه به مدیریت و تدريس کلاسههای چند پايهاي به عنوان الگوی خاصي از آموزش نگاه کنیم و روشها و شيوههايي را كه معلمان چند پايه بهتر و مناسبتر مي توانند در كلاس درس كار كنند ابلاغ و ارایه نماییم؛ چون هر يك از مسئولان و مديران و راهنما معلمان در كلاس هاي درس به ویژه چند پايهها مسئول در قبال این امر مسئول هستند. اعتقاد بر آن است که به توليد منابع بيشتر در زمينه تحقيقيتر كردن معلمان چند پايه و رفع مشكلات مدیر آموزگاران تا حدودی بی توجهی شده است و وجود این نوع مدیریت و تدریسهای چند پایه امری اجتناب ناپذیر است که جهت بهتر نتیجه دادن تلاش معلمان بنابراین توجه ویژه به آن میتواند بسیاری از مشکلات آموزشی مناطق محروم ما را بکاهد.
کلید واژگان :مدیریت، کلاس، چندپایه.
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6146661645527145
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
- برگزار کنندگان : مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار
- تاریخ ثبت : 1395/04/02 21:57:35
- ثبت کننده : سعید احمدی
- تعداد بازدید : 296
- تعداد فروش : 0