چکیده :

هدف: پژوهش حاضر بررسی اصول مدیریت آموزشی صحیح در مدارس بود. روش: در این پژوهش از روش توصیفی(مروری- کتابخانه‌ای) استفاده شده است. یافته ها و نتیجهگیری: با توجه به یافته‌ها و نتیجه گیری از آن می‌توان گفت که مديران مدارس ضروری است که از مهارت، تجربه، تعهد و تخصص لازم برخوردار بوده و از ديدگاه‌ها و نظريات مختلف مديريتي آگاهي داشته باشند تا بتوانند در عرصه آموزش و پرورش براي بهبود توانمند سازي آن تلاش نمایند و آن را تبديل به عمل و كاربرد نمايند و چنانچه مدیری در این عرصه دچار ضعف و کاستی باشد ضربات و خسران جبران‌ناپذیری را متوجه دستگاه تعلیم و تربیت می‌نماید.

کلید واژگان :

اصول، مدیریت،آموزشی، مدارس.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک