چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف: پژوهش حاضر بررسی اصول مدیریت آموزشی صحیح در مدارس بود. روش: در این پژوهش از روش توصیفی(مروری- کتابخانهای) استفاده شده است. یافته ها و نتیجهگیری: با توجه به یافتهها و نتیجه گیری از آن میتوان گفت که مديران مدارس ضروری است که از مهارت، تجربه، تعهد و تخصص لازم برخوردار بوده و از ديدگاهها و نظريات مختلف مديريتي آگاهي داشته باشند تا بتوانند در عرصه آموزش و پرورش براي بهبود توانمند سازي آن تلاش نمایند و آن را تبديل به عمل و كاربرد نمايند و چنانچه مدیری در این عرصه دچار ضعف و کاستی باشد ضربات و خسران جبرانناپذیری را متوجه دستگاه تعلیم و تربیت مینماید.
کلید واژگان :اصول، مدیریت،آموزشی، مدارس.
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6146661660287448
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
- برگزار کنندگان : مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار
- تاریخ ثبت : 1395/04/02 22:00:02
- ثبت کننده : سعید احمدی
- تعداد بازدید : 190
- تعداد فروش : 0