یکی از ویژگی هایی که با موفقیت یا شکست معلمان در ارتباط است خودکارآمدی و نگرش حرفه ای است که معلمان نسبت به شغل خود دارند. نگرش شغلی از عوامل مهمی است که نقش برجسته ای در اثر بخشی سازمان دارد و باعث رقابت و عملکرد بهتر در آینده ی شغلی کارکنان می شود و ارتباط نیرومندی با موفقیت دانش آموز دارد. هدف این پژوهش بررسی ارتباط روش تدریس معکوس و نگرش حرفه ای معلمان می باشد. روش این پزوهش، توصیفی، تحلیلی است که با استفاده از منابع کتابخانه ای صورت گرفته است. نتایج پژوهش نشان دهنده آن است که کلاس درس معکوس، در افزایش دانش و رشد مهارت همراه با ایجاد یك فضای یادگیری مثبت برای دانش آموزان موثر است. از نظر معلمان، کلاس درس معکوس، منجر به یادگیری فعال، شخصی سازی شدن یادگیری، تعامل دانش آموز با معلم و استفاده از زمان یادگیری همراه با این واقعیت است که یادگیری فعال می تواند دانش آموزان را به سمت تفکر سطوح بالاتر سوق دهد.
کلید واژگان :تدریس معکوس، معلمان، نگرش حرفه ای.
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6164858015456832
- سال انتشار : 1399
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : چهارمين كنفرانس بين المللي روانشناسي مشاوره و علوم تربيتي
- برگزار کنندگان : دانشگاه تهران
- تاریخ ثبت : 1401/01/09 23:25:54
- ثبت کننده : سعيده غفورزاده يزدي
- تعداد بازدید : 154
- تعداد فروش : 0