چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
ابزارهای ثبت فعالیت الکتریکی مغز برای درک بهتر مصرفکننده کالا یا خدمات از طریق فرایندهای ناخودآگاه استفاده میگردد. همچنین در بازاریابی ورزشی برای توضیح دادن ترجیحات، انگیزهها و انتظارات مصرفکننده ورزشی، پیش بینی رفتار و توضیح موفقیتها یا شکست پیامهای تبلیغاتی ورزشی کاربرد دارد. در این زمینه پژوهش پیش رو به بررسی مزایا و محدودیتهای استفاده از الکتروآنسفالوگرافی، تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال، مگنتوانسفالوگرافی و ای.آر.پی یا پتانسیل وابسته به رویداد در تحقیقات بازاریابی عصبی ورزشی میپردازد. همچنین با ارائه تصویر کلی از ابزارهای ثبت فعالیت الکتریکی مغز به پژوهشگران حوزه ورزش دیدگاههایی برای پژوهش در این حوزه ارائه میکند
کلید واژگان :بازاریابی ورزشی ترجیح نام تجاری نورومارکتینگ
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک