چکیده :

پژوهش درآموزش وپرورش به عنوان یکی ازدشوار ترین عرصه ی فعالیت بشری نقش برجسته ای دارد.معلمان برای توسعه ی حرفه ای خودناگریز باید درابعادگوناگون باپژوهش ارتباط برقرار کنند .اقدام پژوهی و درس پژوهی و روایت پژوهی ازجمله مهم ترین روش های پژوهشی معلم محورندکه برای توسعه ی دانش وآگاهی درباره ی ماهیت تعلیم وتربیت،موضوع درسی وتدریس به کارگرفته می شوند،ولی باهمه ی ویژگی مثبتی که دارندتاکنون درمیان معلمان جایگاه شایسته خودرانیافته است.آموزش واجرای این طرح هانیازبه برنامه ریزی صحیح واصولی داشته،تامعلمان بتوانندبافراغ بال وتجربه ی کافی این طرح هارابه خوبی اجرانمایندکه زمینه ای برای تجربه ی معلمان دیگرشود.

کلید واژگان :

پژوهش،افزایش مشارکت،درس پژوهی،اقدام پژوهی،روایت پژوهی.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک