چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
پژوهش درآموزش وپرورش به عنوان یکی ازدشوار ترین عرصه ی فعالیت بشری نقش برجسته ای دارد.معلمان برای توسعه ی حرفه ای خودناگریز باید درابعادگوناگون باپژوهش ارتباط برقرار کنند .اقدام پژوهی و درس پژوهی و روایت پژوهی ازجمله مهم ترین روش های پژوهشی معلم محورندکه برای توسعه ی دانش وآگاهی درباره ی ماهیت تعلیم وتربیت،موضوع درسی وتدریس به کارگرفته می شوند،ولی باهمه ی ویژگی مثبتی که دارندتاکنون درمیان معلمان جایگاه شایسته خودرانیافته است.آموزش واجرای این طرح هانیازبه برنامه ریزی صحیح واصولی داشته،تامعلمان بتوانندبافراغ بال وتجربه ی کافی این طرح هارابه خوبی اجرانمایندکه زمینه ای برای تجربه ی معلمان دیگرشود.
کلید واژگان :پژوهش،افزایش مشارکت،درس پژوهی،اقدام پژوهی،روایت پژوهی.
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6166247753133435
- سال انتشار : 1401
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : هفتمین کنفرانس ملی نوآوری وتحقیق درمدیریت روانشناسی وآموزش وپرورش
- برگزار کنندگان : مرکزتوسعه راهکارهای پایدار،دانشگاه هدی،مرکزبین المللی همایش های جهان اسلام،دانشگاه علوم معارف ودانشگاه فرهنگیان و...
- تاریخ ثبت : 1401/06/15 19:48:51
- ثبت کننده : اصغر سیفی
- تعداد بازدید : 145
- تعداد فروش : 0