برای اینکه مدیریت قوی ونیرومندی درصنعت داشته باشیم .سازمان ها باید ازافراد ماهر وباتجربه که از دانش بالایی برخوردارندبکارگیرند .چراکه این ها درموفق شدن صنعت دربعد اقتصادی مهم هستند .یکی ازمهم ترین عواملی که برعملکرد این شرکت هانقش کلیدی دارد .مدیریت قوی ومصرف کننده می باشد.هدف ماازاین پژوهش بیان مدیریت بازاریابی قوی در صنایع غذایی کشور است. که با توجه به پژوهش های انجام شده نتایجوپیشنهاداتی ارائه دادیم ازآنجایی که ما در این پژوهش از روش کتابخانه ای استفاده کردیم. به شرکت یا نهاد خاصی اشاره نکردیموبصورت کلی مدیریت بازاریابی در صنایع غذایی تشریح کردیم. باتوجه به یافته های این پژوهش عواملی که نقش مهمی درصنایعرا دارند عبارتنداز : 1 - مدیران 2 - مشتریان 3 - نحوه بکارگیری نیروی انسانی برای بهترشدن اقتصاد کشور وبرتری شهرت یکشرکت است که مورد بررسی قرار دادیم.
کلید واژگان :مدیریت بازاریابی ، مدیریت ، صنعت ، صنایع غذایی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6168250894551744
- سال انتشار : 1399
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
- برگزار کنندگان : سازمان بين المللي مطالعات دانشگاهي (International Organization of Academic Studies) ، با همكاري دانشگاه جورجيا
- تاریخ ثبت : 1402/02/06 16:05:45
- ثبت کننده : نجمه خجیر
- تعداد بازدید : 78
- تعداد فروش : 0