مدیریت ارتباط با مشتری در واقع یک استراتژی کلی تجاری است که شرکتها را قادر به مدیریت موثر ارتباط با مشتریانشان می سازد. مدیریت ارتباط با مشتری یک دید و شمای کلی از مشتریان هر سازمان را برای اعضای آن سازمان به تصویر می کشد. بر اساس مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری، هر شخصی در سازمان می بایستی روی مشتری و اطلاعات مربوط به او متمرکز بوده و از این رو اطلاعات مشتریان یک سازمان یا یک بنگاه اقتصادی بایستی به طور کامل و یکسان در اختیار تمامی بخشهای مرتبط با مشتری قرار داده شود .هدف از اجرای پژوهش حاضر بررسی میزان موفقیت بانک کشاورزی شهرستان دورود درپیاده سازی طرح ارتباط بامشتری بوده است که دارای سه هدف فرعی )اعتماد، رضایت مشتری ،تعهدارتباطی ) می باشد که بررسی شده است. روش این پژوهش توصیفی پیمایشی بوده و جامعه آماری این پژوهش ، 16 نفر از مشتریان بانک کشاورزی شهرستان دورود که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند در سال 1395 مورد بررسی قرار گرفتند. ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته با 11 سوال 5 گزینه ای بود.برای تحلیل داده ها ازآزمون نمره گذاری استفاده شد و نتایج تحلیل های آماری بیانگر این است که بانک کشاورزی شهرستان دورود در پیاده سازی خدمات مدیریت ارتباط بامشتری از دیدگاه مشتریان درحد بالایی موفق بوده است.
کلید واژگان :مدیریت ارتباط بامشتری، بانک کشاورزی ، رضایتمندی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6173740587698567
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : کنفرانس بین المللی علوم کامپیوتر، مهندسی برق و فناوری اطلاعات
- برگزار کنندگان : انجمن پژوهش های مهندسی رایانه ایران
- تاریخ ثبت : 1403/11/02 00:14:36
- ثبت کننده : مهدی محمدزاده
- تعداد بازدید : 22
- تعداد فروش : 0