چکیده :

یادگیری به تغییرات نسبتاٌ ثابت و کم و بیش دایمی رفتار اطلاق شده است. فرانکو برونو یادگیری را تغییر کم و بیش دایمی رفتار در نتیجه تجربه تعریف کرده است. هدف این مطالعه توصیف تأثیر روش های تدریس نوین در یادگیری زبان آموزان در مقایسه با روش های سنتی است. اين تحقيق يك مطالعه توصیفی از نوع کتابخانه ای می باشد. در این مطالعه به این نتیجه رسیده‌ایم که در روش‌های نوین، هدف یادگیری است به طوری که دانش آموز به یادگیرنده ای مادا العمر تبدیل می شود. شناخت و آگاهی معلم از شیوه‌های مختلف یادگیری نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

کلید واژگان :

یادگیری، تدریس، روش های نوین، روش های سنتی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک