جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
The Relationship of the Dimensions of Perceived Teaching Style with Students’ Mathematics Achievement and Self-Efficacy
1397/06/28 13:30:17
نویسندگان :
صدیقه سراوانی
افسانه مرزيه
حسین جناآبادي
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
1396
محل پذیرش : international electronic journal matematics education
«
1
»
دسته بندی مقالات
9117
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3343
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4157
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5721
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13787
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1312
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1245
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
مروری بر مبانی و الزامات انواع روش های تامین مالی و سرمایه گذاری خارجی
1401/05/09 16:09:00
طراحی مجتمع های مسکونی با رویکرد معماری پایدار
1393/10/22 00:37:19
A Novel Approach for Grid Resource Management Based on Fuzzy Logic and Semantic Technology
1394/08/19 13:10:55
عوامل مرتبط با نگرش دانشجويان علوم پزشكي اصفهان به پذيرش يادگيري از طريق تلفن همراه با استفاده از مدل پذيرش فناوري
1394/05/24 08:59:32
THE ROLE OF GRAPHIC DESIGN IN PACKAGING AND SALES OF PRODUCT IN IRAN
1394/05/07 13:14:45