جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
The Effects of Feedback Types on Learners’ Recognition of Lexical Collocations Lexical Collocations
1395/10/18 09:29:31
نویسندگان :
Abbas Ali Zarei
Maryam Mousavi
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
2016
محل پذیرش : International Journal of Applied Linguistics & English Literature
«
1
»
دسته بندی مقالات
9114
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3342
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4128
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5698
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1096
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13681
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1310
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1208
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
تأثیر مکمل سازی کوتاه مدت سیر بر فشارخون و زمان عکس العمل مردان سالم غیرورزشکار با مزاج های گرم و سرد پس از یک وهله فعالیت هوازی
1394/01/17 20:29:40
بررسي تأثير استفاده از ظرفيتهاي سازماني براي افزايش ارزش مشتري (مطالعه موردي: مديران و کارشناسان بازاريابي بانک سپه
1395/10/09 13:13:36
رعايت اصول حكومت علوي بسترساز تحقق اهداف حكومت اسلامي
1395/10/02 23:20:22
گردشگری الکترونیک
1395/01/17 18:15:04
The Effect of an Educational Program Based on BASNEF Model on Stress Management and Mental Health of Adolescent with Diabetes type 2: A Quazi_Experemental Study
1398/09/11 14:06:40