جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
بررسی رابطه بین هوش هیجانی با بهداشت روانی دانشجویان
1394/06/04 12:55:07
نویسندگان :
آمنه بهرامی
یوسف بهرامی
زبان : فارسی
سال انتشار :
1391
محل پذیرش : نخستین همایش ملی شخصیت و زندگی نوین
«
1
»
دسته بندی مقالات
9114
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3342
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4128
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5698
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1096
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13681
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1310
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1208
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
بررسی روند افزایش طول عمر و قابلیت اطمینان با استفاده از کاهش مصرف انرژی در شبکه های حسگر بیسیم
1393/12/26 19:44:10
تاثیر 8 هفته تمرین طنابزنی بر شاخصهای توان هوازی و ترکیب بدنی دانشآموزان پسر ابتدایی غیر ورزشکار در دوران کرونا
1402/03/02 21:57:36
بررسی تجربی اثرترکیب مواد و شرایط فرایند بر مقاومت به ضربه و میزان انقباض قطعات قالب گیری تزریقی تولید شده از پلی اتیلن بازیافتی و باگاس نیشکر
1394/01/21 01:58:25
Dynamic model for the exhumation of the Tutak gneiss dome within a bivergent wedge in the Zagros Thrust System of Iran
1397/10/24 14:58:14
Comparison of executive function, reaction time, response inhibition, sustained attention and working memory in children with learning disorder and normal counterparts
1394/09/28 15:22:22