چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
این پژوهش در جهت بررسی ارتباط محتوای وبسایت و اعتماد الکترونیکی و اثربخشی بازاریابی الکترونیکی می باشد. روش تحقیق حاضر توصیفی- پیمایشی از نوع کاربردی است و روش جمع آوری داده ها، کتابخانه ای و میدانی می باشد که جهت سنجش فرضیات و دستیابی به اهداف خریداران اینترنتی به عنوان اعضای جامعه آماری در نظر گرفته شدند. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شد که به صورت انفرادی در اختیار اعضای جامعه گذاشته شده و سپس داده ها با استفاده از روش معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند و تمامی فرضیه ها مورد آزمون قرار گرفتند و جز فرضیه چهارم مورد تائید قرار می گیرند.
کلید واژگان :توسعه سایت، محتوای سایت، بازاریابی اینترنتی، اعتماد در الکترونیکی
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک