چکیده :

در میان بسیاری از طرح های مهم توسعه و تحقیق که ما در حال پیگیری هستیم ، من تمایل دارم به طور ویژه در مورد "ابر" و "نسل پنجم ارتباطات" دو موضوع به ظاهر نامرتبط اشاره کنم. به اعتقاد من این دو حوزه نشان دهنده چالش های اصلی هستند که بایستی با آنها به عنوان اینکه به ما برای توسعه سیستم های ارتباط تلفن همراه برای سال 2020یاری می کنند، روبرو شویم. آنچه که به طور کلی به هنگام صحبت در مورد ابر اشاره شده است می تواند برای خدمات تلفن همراه کمی متفاوت باشد، اما آنچه که نیازمند هستیم تا ما را برای ارائه همه چیز ، از جمله پردازش و ذخیره سازی در دستگاه تلفن همراه، یاری نماید، از طریق ابر بوسیله شبکه میسر است. ما همچنین سرویس هایی تحت این مفهوم را پیشنهاد کرده ایم. به عنوان مثال، در خدماتی مانند Shabette Concier” (برنامه عامل صدا)” و “ Hanashite Honyaku (خدمات ترجمه خودکار صدا )“، کاربران ممکن است احساس کنند که دستگاه به طور مستقیم در حال پاسخ به پرس و جو های خودشان است، اما این خدمات در واقع از طریق انبوه پردازش که در پشت صحنه در ابر انجام شده، امکان پذیر گشته است.

کلید واژگان :

نسل پنجم ارتباطات، ابر،تلفن همراه، پردازش



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک