چکیده :

طرح مساله: مساله اصلي تحقيق حاضر بررسي رابطه بين ريسك گريزي و وفاداري به نام تجاري و نقشي كه متغيرهاي اعتماد به نام تجاري و احساسات مشتري در مورد نام تجاري در اين رابطه دارند است. روش تحقيق: جهت دستيابي به هدف پژوهش 379 نفر از دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات تهران به روش نمون هگيري تصادفي طبقه اي متناسب با حجم، انتخاب شده تا مجموعه اي از داده ها براي نا مهاي تجاري مختلف لپ تاپ جمع آوري گردد؛ روش تحقيق حاضر از حيث هدف كاربردي و از حيث روش توصيفي از نوع پيمايشي است و به علت بررسي روابط همزمان بين چندين متغير بررسي مي گردد از نوع همبستگي است. ابزار جمع آوري داده ها و تكنيك به كار رفته: ابزار اين تحقيق، ابزاري مركب از كتابخان هاي و ميداني محسوب مي شود. ازتكنيك معادلات ساختاري و از نرم افزار ليزرل 1 به منظور آزمون فرضيه ها استفاده شده است.

کلید واژگان :

ريسك گريزي ، وفاداري به نام تجاري، وفاداري نگرشي ، وفاداري رفتاري (تكرار خريد) ، اعتماد به نام تجاري ، احساسات مشتري در مورد نام تجاري



ارزش ریالی : 350000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک