چکیده :

هدف از این پژوهش، ارزیابی شاخص های انتخاب بانك در میان دانشجویان یك دانشگاه در ایران و مرتبط دانستنِ این مقاله با یافته های پیشین در همین موضوع، می باشد . در انجام این مقاله از روش های كمیِ مهمی استفاده شده است. به منظور برطرف نمودن مشكلات مربوط به عدم دانش و اطلاعات كافی، از یك طرح پژوهشیِ كیفی نیز استفاده شده تا بتوان درك دانشجو از شاخص های انتخاب بانك را افزایش داد. یافته ها نشان دادند ارتباطات میان مشتریان و كاركنان بانك و نیز مزایای مالی / خدماتیِ بانك ها و نیز سهولت فعالیت ها جزء 3 شاخص تعیین كنندهِ مهم محسوب می شوند. علاوه بر این، شادی، لذت، شوق و هیجان نیز احساساتی هستند كه در فرد بعد از دریافت خدمات بانكداری مشاهده شده است. اگر چه از بروز احساساتی نظیر عصبانیت، ناراحتی و دلگیری جلوگیری شده است. تعدادِ مطالعات انجام شده در زمینه شاخص های انتخاب بانك، بسیار كم بوده بنابراین این مقاله از اهمیت بسزایی برخوردار است. محققان باید پژوهش های بیشتری در این زمینه با كمك این مقاله، در آینده انجام دهند.

کلید واژگان :

صنعت بانكداری، معیار انتخاب، مدل سلسله مراتبِ تصمیم گیری، دانشگاه



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک