چکیده :

تطبيق پذيري و قابليت استقرار مديريت دانش، يكي از عوامل اصلي توسعه استراتژي هاي تجاري محسوب مي‎شود. با اين وجود، به علت محدوديت منابع و بودجه، بسياري از كسب و كارهاي كوچك و متوسط، براي تحقق و تشخيص منافع ناشي از مديريت دانش شكست مي‎خورند، بنابراين نسبت به مشاركت در پيشرفت و دگرگون سازي مديريت دانش بي ميل مي شوند. علاوه بر آن، كسب و كارهاي كوچك و متوسط، معمولاً در تطابق و پياده‏سازي مديريت دانش با ابهام مواجه هستند.از اينرو اين مقاله ضمن معرفي مفهوم مديريت دانش، به بررسي تحقيقات صورت گرفته در اين خصوص در كسب و كارهاي كوچك و متوسط پرداخته و مدل مفهومي مديريت دانش را براي اين كسب و كارها تبيين مي‎نمايد

کلید واژگان :

مدیریت دانش، SEM سیستم مدیریت دانش



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک