امروزه هر سازمانی برای تداوم فعالیت و رشد اقتصادی خود به بازاریابی و تبلیغات نیازمند است. تبلیغات را میتوان صنعت یا حرفهای دانست که در صورت توجه و به کارگیری صحیح آن، موجب به وجود آمدن مشاغل جدید در جامعه امروزی شده و از طریق بالا بردن گردش وجوه نقد موجبات رشد و پویایی اقتصادی جامعه را محیا مینماید. از این رو در این مقاله به روش اسناد کاوی و مطالعه و بررسی متون موجود به بررسی نقش بازاریابی سبز بر توسعه اقتصادی میپردازیم. در ابتدا تاریخچه بازاریابی سبز، تحقیقاتی که دراین حیطه انجام شده ومبانی نظری بازاریابی سبز ارائه گردیده. سپس در ادامه به سطوح بازاریابی و آمیخته های بازاریابی سبز، و اینكه مصرف کنندگان سبز چه کسانی هستند مورد بررسی قرار میگیرد، و در انتها به اثرات بازاریابی سبز بر اقتصاد اشاره شده و نیز راهكارهایی را جهت گسترش استفاده از بازاریابی سبز ارائه گردیده.
کلید واژگان :بازاریابی سبز، تولید، رشد اقتصادی.
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک