چکیده :

بحران ویروس کرونا در سال 2020 در حال تغییر شیوه ها و روشهای کاری ما است، شاید برای همیشه! ممنوعیت های سفر، قرنطینه (قفل کردن) و سیاست های فاصله گذاری اجتماعی، کسب و کارهای سرتاسر جهان را مختل کرده و شرکتها را وادار به یافتن شیوه ها و روشهای نوین کار کردن نموده است.گرایش به سوی نیروی کار پراکنده تر، موبایلی (از راه دور و تلفنی) و چابک پیش از این محرز بود اما این بحران به طورچشمگیری این تغییر را برای کارگران و کارکنانی که می توانند در دنیای مجازی رشد کرده و شکوفا شوند،شتاببخشید. اماشایدخبرهایبزرگترازاینبحرانبیرونبیایدمبنی بر اینکه نیرویکارخط مقدم فعال و شاغل در جهان واقعی (دنیای فیزیکی)، برای اولین بار به روشی معنادار در تحول دیجیتالی مشارکت کند. کارکنان دانشی در نقش هایی مانند مدیریت، امور مالی، بازاریابی، برنامه ریزی یا توسعه محصول، اطلاعاتی که به راحتی در پرونده های دیجیتالی و پایگاه های داده ثبت می شوند، مبادله می کنند. کار آنها به آسانی از طریق ایمیل (پست های الکترونیکی) رد و بدل می شود. جلسات و نشست های مجازی با همتایان سراسر جهان جهت همکاری های مختلف با چند کلیک ساده برگزار می شود. جایی که کار دیجیتالی است، واقعاً موقعیت مکانی کارگر اهمیتی ندارد. بنابراین،هنگامی که کارکنان دانشی در سراسر جهان تقریباً بدون برنامه ریزی مجبور به یک آزمایش گسترده از خانه شدند، نتایج بهتر از آنچه که فکر می کردیم، رقم خورد و نه تنها کارتولیدی ادامه یافت بلکه به واسطه کاهش در رفت و آمد و مسافرت های تجاری (مأموریت)، در وقت و هزینه های اضافی صرفه جویی شد.

کلید واژگان :

فناوری واقعیت افزوده، کویید 19، کارگران خط مقدم



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک