چکیده :

طی سالهای اخیر موضوع مسئولیت اجتماعی شرکت¬ها روند رو به رشدی داشته است. تقاضای روزافزون ذی¬نفعان از شرکت¬ها جهت پذیرش مسئولیت¬های اجتماعی، شرکت¬ها را به درگیر شدن در مسئولیت¬های زیست¬محیطی و اجتماعی تشویق کرده است. هدف پژوهش حاضر مروری بر مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت¬ها می¬باشد. روش تحقیق توصیفی می¬باشد که به بررسی مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت¬ها و ابعاد آن، پژوهش¬های انجام شده در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت¬ها پرداخته شد و نتایج حاصل از پژوهش¬ها نشان می¬دهد که مسئولیت اجتماعی اثرات مثبتی بر شرکت¬ها و عملکرد آنها خواهد داشت.

کلید واژگان :

مسئولیت اجتماعی شرکت¬ها، مسئولیت بشردوستانه، مسئولیت اخلاقی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک