چکیده :

بازاریابی نسل چهارم یا بازاریابی 4/0 یک شیوه و مکتبی نوین و جدید است که امروزه موفق ترین کمپانی های دنیا در حال استفاده از آن هستند.واقعیت این است که رفتار مشتریان نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است. آنها دیگر جذب تبلیغات تکراری و پر زرق و برق نمی شوند و دیگر مثل سابق تصمیم به خرید یک کالا یا خدمت نمی گیرند.آمیزه بازاریابی یا ترکیب عناصر بازاریابی به عنوان Marketing Mix استفاده می شوند. این است که بین این اجزا می بایست یک نگرش ترکیب سیستمی و هماهنگ برقرار شود تا بتواند بر مشتری تأثیر گذارد.طراحی و توسعه آمیخته بازار که به آن 4P یا 8P گفته می شود و از وظایف اصلی مدیر بازاریابی می باشد.ترکیب عناصر بازاریابی مجموعه ای از ابزارهای بازاریابی است که سازمان برای نیل به اهداف بازاریابی خود در بازار هدف از آن ها استفاده می کند.مفهوم آمیخته بازاریابی برای اولین بار در دهه 1950 به وسیله نیل بوردن معرفی شد. مدل بوردن توسط جرومی مک کارتی دنبال شد و به 4P معروف گشت.ما در این پژوهش به بررسی آمیخته بازاریابی 4/0برقصد خرید و رضایت مصرف کنندگان اسنپ در ایران پرداختیم .

کلید واژگان :

آمیخته بازاریابی- بازاریابی - قصد خرید ر-ضایت مصرف کنندگان -اسنپ



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک