هر هنیاى پیچید، کن نى تجارت از ساختار پیچید،ترى برخ رهار شد، و شرکتهاى مختلف هر روز براى هستیابى به اهوداف عالىتر به فرحهاى ن ینى روى مى آورند هر واقع عصر حاضر، عصر تغییرات و تح لات اساسی و بنیاهی است و شرکتهایی می ت انند خ ه را با این شرای تربیق هاه، و هر صحنه رقابت باقی بمانند که مدیرا و رهبرانی کارآمد، تغییرگرا و با ششم اندازی بلند مودت هاشوته باشند. همچنین هر خلال سالهای اخیر، ه رقابتی به یکی از میاهیم مهم مدیریت تبدیل شد، و با فرهنگ شرکتهای پیشرو عجین گشته است. ه رقابتی این امکان را برای ما فراهم می کند که به صورت خلاقانه تری بیندیشیم و با استیاه، از افلاعات محی کسب و کار و افلاعات حاصل از تحلیل رقبا هر تصمیم گیری های سازمانی به نحواحسن عمل کنیم. هر این مقاله سعی شد، است تا با تشری ابعاد و قابلیتهای رقابتی، به ضرورت آن هر فرایند تصمیم گیری مدیرا هر محی کسب و کار پرهاخته ش ه.
کلید واژگان :هوش رقابتی، آگاهی تجاری، آگاهی از وضعیت رقبا، آگاهی فن آوری و تکنیکی، آگاهی راهبردی و اجتماعی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6143145462632385
- سال انتشار : 1392
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : سومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری
- برگزار کنندگان : دانشگاه پیام نور-موسسه آموزشی تحقیقاتی نورباران اندیشه
- تاریخ ثبت : 1394/02/22 22:47:06
- ثبت کننده : دکتر کریم اسگندری
- تعداد بازدید : 272
- تعداد فروش : 0