چکیده :

از زمان شروع تبلیغات در شهر اهواز ، اکثر کاندیدها اقدام به نصب پوستر تبلیغاتی در همه نقاط شهر کردند که این تبلیغات تنها به تیر چراغ برق ، باجه تلفن ، سطل آشغال ، صندوق صدقات ، صندوق پستی و پست های مخابرات ختم نشد بلکه حتی به آرامستانها و مزار از دنیا رفتگان نیز کشیده شد. این تبلیغات علاوه بر آنکه چهره شهر را کثیف کرده است باعث شده تا زحمات کارگران شهرداری که چند روز شهر را پاک سازی کرده بودند به هدر برود . ضمن این که جمع آوری و پاکسازی پوسترهای الصاق شده به در و دیوار شهر بعد از انتخابات هزینه های زیادی به شهرداری تحمیل می کند. البته در این میان کاندیدهایی هم بودند که برای نظافت شهر ارزش قائل شده و از نصب پوستر خودداری کرده بودند و فقط در مکان های مشخص پوسترهای خود را نصب کرده بودند.

کلید واژگان :

شهر اهواز، انتخابات ، بنر



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک