چکیده :

هدف این مقاله تعریف و تعیین اهداف تبلیغات، و اشاره به مولفه اصلی مدیریت تبلیغات، و توضیح مختصري از استراتژي تبلیغات و شناسایی آسیب هاي تبلیغات در استان اردبیل بپردازد. امروزه تبلیغات به عنوان یکی از ابزارهاي بازاریابی در تلاش است تا بین نیازهاي مصرف کنندگان و اهداف شرکت ها رابطه اي منطقی ایجاد نماید. در این راستا هماهنگی بین عرضه و تقاضا یکی از کارکردهاي مهم تبلیغات می باشد. تبلیغات به شکل شگفت انگیزي تغییر کرده است و به ابزاري مهم براي ایجاد ارتباطات با مشتري و مصرف کننده بدل شده است. این روزها، شاهد وجود روش هاي گوناگونی براي انتقال پیام از طریق رسانه هاي مختلف تبلیغاتی هستیم، انواع روش هاي تبلیغات امروزي به مدد اینترنت و فضاي مجازي، باعث شده است دست افرادي که در این حوزه فعالیت می کنند، به شدت باز شود.

کلید واژگان :

آسیب شناسی تبلیغات، استان اردبیل



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک