جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
The effect of formative evaluation using “direct observation of procedural skills” (DOPS) method on the extent of learning practical skills among nursing students in the ICU
1395/10/26 09:48:17
نویسندگان :
Roghieh Nazari
Fateme Hajihosseini
Hamid Sharif Nia
Hamid Hojjati
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
2013
محل پذیرش : Iran J Nurs Midwifery Res
«
1
»
دسته بندی مقالات
9119
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3343
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4169
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5728
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13813
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1314
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1257
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
بررسی تنوع ژنتیکی لاین های s1 گرده افشان چغندرقند تحت شرایط تنش کم آبیاری
1399/07/29 13:21:07
An Exploration of a Socio-Cultural Approach Using Significant Variables of Pattern Language Amongst Iranian Experts of Environmental Design
1395/10/25 14:48:07
جابه جایی واجی در گفتار فارسی زبانان
1394/08/15 13:24:27
بررسی ارتباط انگیزه مشارکت ورزشی با سلامت عمومی و کیفیت زندگی سالمندان غیر فعال
1402/09/06 12:52:03
Comparison of Creativity and Self-Confidence of Gifted and Normal High School Students of District Two in Zahedan
1394/08/09 14:10:59