جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
رابطه سبكهاي شناختي و ويژگيهاي شخصيتي با پيشرفت تحصيلي
1393/10/18 19:57:17
نویسندگان :
سعید کریم نِاد نیارق
ندا آئین پرست
فاطمه علویان
زبان : فارسی
سال انتشار :
1389
محل پذیرش : فصلنامه دانشگاه علوم پزشکی لرستان دانشکده پرستاری و مامایی خرم آباد
«
1
»
دسته بندی مقالات
9115
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3343
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4151
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5717
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1096
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13774
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1312
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1243
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
COUPLED FIXED POINT THEOREMS FOR WEAKLY '-CONTRACTIVE MIXED MONOTONE MAPPINGS IN ORDERED b-METRIC SPACES
1393/11/19 00:55:57
The anion effect and molecular association of rhodamine dyes in isotropic and anisotropic solvents
1395/11/23 14:22:08
تغییرات خصوصیات عملکردی و پایداری پروتئین های سویای متصل شده به دکسترن با استفاده از واکنش میلارد طبیعی
1398/01/12 11:44:49
بررسی تاثیر سرمایه گذاری مستقیم خارجی بر تولید ناخالص داخلی استان مرکزی
1396/10/14 14:05:04
Explaining Ideal Teacher Competences in the Islamic Republic of Iran—Based on the Revolutionary Documentations of Its Education and Pedagogical System
1395/10/15 00:04:27