جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
The effects of content, formal, and linguistic schema building activity types on EFL reading and listening comprehension
1393/11/23 13:26:07
نویسندگان :
Abbas Ali Zarei
Maryam Mahmudi
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
2012
محل پذیرش : Teaching English Language and Literaure
«
1
»
دسته بندی مقالات
9117
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3343
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4158
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5724
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13789
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1312
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1251
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
Effect of calcium on reducing salt stress in seed germination and early growth stage of Festuca ovina L.
1395/11/09 18:05:18
A genetic optimization algorithm for nonlinear stochastic programs in an automated manufacturing system
1395/10/08 10:22:07
پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان براساس ابعاد سرمایه روانشناختی در بین معلمان مقطع متوسطه دوم شهرستان بهبهان
1394/08/28 14:04:20
Focus group on quality of life alteration in family of patient with Alzheimer
1395/10/21 03:08:24
THE RELATIONSHIP BETWEEN SENSE OF BELONGING TO SCHOOL AND EDUCATIONAL JOY WITH ACADEMIC SELFEFFICACY IN MALE HIGH SCHOOL STUDENTS OF AHVAZ
1394/02/02 23:00:23